RBX is back in the building

Hej polers, nu blir det inlägg av RBX igen och ni ba äntligen!!! Vart har hon varit??? Ta det lugnt jag är tillbaka mina älsklingar. :)

Nu sitter vi på en underbar lektion som består av härliga samhälls diskussioner och roliga samtal. Lol det suger och jag vill ha mat i min mun. Idag är det rissallad och bajs typ, vad fan är rissallad???!?!?

Aja idag efter skolan ska jag och fittan Agnes äta blodpudding la ni casa. Och bullar och muffins för jag bakade det igår! ;) Åh hon är så charmig tänker ni nu, :P

Jag kommer blogga senare idag för jag har Matildas lösen och skit asså fan Knas det kommer bli, to be continued... ( hur fan stavas det?!?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0