Rbx här (gästblogg)

 
Heeeeeej Matildas blogg!!! :P Nu sitter vi på lunchrast i bibloteket och kollar lite grejer på datorn!
Hahah jag vet att ni hellre vill att jag startar en egen blogg för matildas är sämst, jag har sagt till henne flera gånger du måste blogga mer!!!!
 
Men aja alla berga bröder (lolboll potatisgroll) nu ska jag gå och bajsa på toan i skolan, som om jag ska!! kan inte bajsa i skolan vettni, och min hund hade diarre igår asså helt sjukt. Jag hade varit på bio igår med Ponta och kollat på Ted, den var jätte-rolig hih.(tar bindestreck där även fast matilda säger strängt emot) Idag efter skolan ska jag hem till KS och sen till BB på familjemiddag, kommer bli urmysigt. Och igår så förlovade sig K med mig så lycklig. Men aja ska berätta om min hund nu, hon la en fett jävla korv inne på mattan för hon va lös i magen soft va? Och taco köttfärssåsen idag smakade som leias bajs luktade!! :P fitt nirr asså..
 
Jag fick B på mitt teori prov på sången, så glad han sa att jag var den finaste fian i världen. (samuel my music teacher) Dagens läsarfråga: Om man älskar en person och sedan behöver göra en hjärt-transplation(hur stavas det för i helvete, jag är babbe brorsan) den som får ditt hjärta börjar den älska den personen du älskade efter operationen? Jag tror det är sant men alla säger att jag är dum, men vad vet jag. så många frågor så lite svar.....
 
Jag är så poetisk, och nu ska vi ha sociologi lektion och det kommer bli skoj för jag får ALLTID A på alla uppgifter och min lärare vill att jag ska åka utomlands för att undervisa en klass i sociologi från Uganda! Puss och kram xoxo faller offer för döden mer.. :) :) :) :) :)
 
 Hörs imorgon för hinner inte blogga mer nu men matilda kommer få stört med läsare nu så hon kommer vilja ha fler inlägg från mig!! Så blir nog ett fredags inlägg också! :P
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0