Lovely Day

Nu funkar min statistik igen och då känns det faktiskt kul att blogga, nu när man vet hur många som läser :D
Hoppas ni har haft en bra onsdag, min onsdag blev inte så illa som jag trodde. På engelskan skrev vi dock en essay om kön typ, var ganska svårt och tror inte riktigt jag förstod frågan rätt.. Sen hade vi sexuallkunskap också, det var samma sak saker man haft alla år, bara att nu fick man ta ställningar till fler frågor och massor :)
Kom hem runt halv fyra och ställde mig då och bakade kladdkaksmuffin, måste ju ha lite beröm när jag pluggar också, visst? Sen så städade jag lite i köket och nu har jag slagit mig ner här, och ska börja plugga. Som vanligt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0