Hellothere

Just nu: Tobbe sitter och pluggar naturkunskap (svimmar bara jag hör ordet naturkunskap alltså) och jag ligger i sängen och träna på de vet du låtar för jag och Tobbe ska tävla vem som kan mest :D sen ska vi hem till mig och kolla solsidan och mysa :) Ajuste mitt inlägg försvann som jag skrev tidigare idag om matchen.. Vi förlorade iallafall med 6-3, inga siffror egentligen då vi kämpade så för benat mycket! Och jag gjorde för en gångs skull mål :) de ni! Dock hade vi en knasig bilresa dit, vi blev påkörda bakifrån och jag var ruskigt åksjuk (ja).

Puss på er nu ska jag hjälpa Tobbe med plugget!


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Kul att du ville vara med i Veckans Blogg!
Nu är vinnaren dragen i bloggen, kika in och se om just du var den lyckliga. Om inte, så var gärna med i den kommande veckans bloggtävling! :)

2012-10-14 @ 19:25:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0