Erat efterlängtade fredagsinlägg av rbx

Hej hej :) jag vet minsann vad ni tänker..... ÄNTLIGEN FREDAGSINLÄGG AV RBX!! :P Matilda bad på sina bara ben att eftersom mitt inlägg igår gjorde så att statistiken bara flög uppåt att ett fredagsinlägg skulle skrivas av mig och vad gör man inte för sina vänner?

Sitter här i skolan just nu och vågar inte gå till min sång lektion när det är bara 10 minuter kvar. Hatar den där jobbiga känslan att komma in sent i klassrummet när alla tittar på en som att man har förstört hela lektion och förtjänar dödsstraff ( tur att vi inte har det i Sverige då, eller har vi det?)

Matilda säger att mina inlägg blir för långa men jag har så oerhört många livs erfarenheter som jag vill dela med mig av!! Nu har jag Matildas lösen och allt så kan blogga när jag vill( tacka fan för det tänker Matilda, tacka Gud för det tänker ni)

Aja nu ska jag sitta här ensam i skolan och vänta på vilken så spännande lektion som kommer här näst! Kommer dagens fråga senare också måste ju bara komma på någon ;) hoppas eran fredag blir rolig.... Eller?


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Hej, kika gärna in och var med i Veckans Blogg som avslutas på söndag! :)

http://iamcarro.blogg.se/2012/october/vinnare-av-helgens-blogg.html

2012-10-12 @ 16:41:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0