Bad girl

Herregud jag har inte bloggat på 24 timmar det är ju helt galet asså. Nu håller jag på och packar då jag ska hem till Malin och äta middag och sen till Halloween fest nr 2. Blir nog riktigt roligt med mina favvisar :) gårdagen var också, först spelade vi match mot Djurgården och vann! Vi gick därmed också vidare. Sen åkte jag och Emma hem till henne och sen vidare till lokalfesten där jag stannade till 3 och sen åkte och sov hemma hos Tobbe. Idag har vi bara kollat film och myst, vi kollade project x, herregud man får ju lite ångest alltså haha :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

Taack :D tack så mycket duu :D

2012-10-28 @ 21:28:58
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0