11 månader!

Ni anar inte hur mycket den här killen betyder för mig. 11 månader av skratt och tårar. 11 månader av kärlek och av otroliga minnen. Är så himla lycklig för att det är just han som jag får vakna upp med varje morgon. Är så glad att just hans familj är världens underbaraste och att jag mår så himla bra när jag är där. Jag är så otroligt jävla lycklig över att få vara hans flickvän. För mig är det något sjukt betydelsefullt. För jag älskar honom flera hundra tusen miljoner varv runt jorden gånger 100. Ja, hur många gånger som helst.

För mig är han världens bästa pojkvän och det går inte att förklara vilket fantastiskt människa han är, min lilla prins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0