Vampire Diaries.

Herregud, jag är helt besatt. Jag och Tobbe kollade ju säsong 1 och 2 i somras, eller ja, Tobbe har redan sett det för länge sen men han var så gullig att han kollade om det med mig :) Så nu har jag äntligen börjat kolla på säsong 3 och jag kan inte sluta kolla. Var tillochmed tvungen att ta med middagen upp för att fortsätta kolla, är redan på avsnitt 11 hehe.. Men det är så sjukt spännande. Nästan, men bara nästan, så att jag skippar träningen för att krypa ner i sängen och trycka på play till avsnitt 11,12,13,14 ;)
 
Nu måste jag dock börja packa lite grejer för jag ska ju som sagt inte bädda ner mig i sängen för att se vampire diaries ( :( ) för jag ska träna, woho. Seee yoou laaater - blognight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0