I hope you be good to me - saturday

Känns trist att statistiken bråkar när jag verkligen har all tid i världen att ge er massa inlägg men nu får jag ju inte ens någon respons från statistiken, sånt man får leva med. Jag ligger iallafall fortfarande i sängen och lyssnar på massa svenska rap låtar, vissa låtar man lyssnade på för flera år sen och kopplar ihop med den tiden. Ska väl inte vara uppe sådär överdrivet länge ikväll då jag behöver sömn :) Imorgon tror jag kommer bli en bra dag, ska börja morgonen med att springa då jag inte vågade springa nu när det var så mörkt, sen ska jag städa mitt rum (hehe gjorde aldrig det idag) och sen på kvällen ska vi tjejer hem till Aggep och käka middag och se vart kvällen tar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0