Holabandola!

Man kan inte annat än att älska min säng alltså, om man läser min blogg så ligger jag 75% i sängen när jag bloggar hehe. Men man kan ju inte låta bli att slänga sig ner bland filt, täcke och kuddar, speciellt inte när det är så jävla svin kallt ute :)
 
Ja, skulle väl fixa ett snyggt intro till att jag ligger i sängen nu igen iallafall (ovanligt) och har precis kollat klart xfactor. Bryr mig inte så mycket om vem som åker men tyckte synd om honom när han börja gråta, har redan glömt vad han hette.. Aja, inte min genre ;)
Nu ska jag kika vidare bland lite inspirations bilder och sedan sova! Glöm inte kolla in www.mtldas.tumblr.com!
Massa härliga bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0