Hemma!

Nu är jag hemma från träning och har hunnit göra lite situps och grejs hemma och ska snart hoppa in i duschen och sen plugga! Har sovmorgon imorgon så kan lika gärna unna mig lite tid uppe så jag slipper plugga imorgon :) Jag kör taktiskt vettni. Är helt slut i kroppen, har ju inte tränat på en vecka och herrejöses vad det kändes. Kändes som att jag skulle tappa innebandy klubban men det var en riktigt rolig träning och gick helt okej :) Dock har jag börjat få ont i ryggen igen.. Not good :( Äsh, nya tag! Tisdag imorgon!
 
 
Det här skulle sitta riktigt fint just nu, helt sjukt vad fräscht det ser ut! Dock vet jag att det aldrig skulle se likadant ut om jag försökte mig på det där själv ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0