Ångest

Det här är nog enda fredagen jag känner ångest över. Fredag, Lördag, Söndag sen är vi där igen - skolan. Det räcker verkligen inte med en veckas lov. Det är alldeles för lite. Det enda vi hinner med är att ställa om dygnet för att sedan behöva vända helt upp och ner på det när skolan börjar. Nej usch och fy, röstar helt klart för att ha skola lördag-söndag och ledigt måndag-fredag. Skulle vara en dröm.
 
Nu ska jag snart hem till min kusin för att plugga matte, har prov på måndag. Ångest igen.
Sen ikväll blir det bara lugnt, kolla xfactor och äta gott. Tror att jag håller på att bli sjuk, fryser hela tiden och är allmänt trött, men det är inte riktigt läge för att bli sjuk nu så jag hoppas inte det. Imorgon ska jag och pappsen på handledarkurs så att jag kan börja övningsköra sen, woho! Fast vi har fortfarande ingen bil, vi har bara automatlåda.. Men när farmor och farfar flyttar hit så ska det börja köras ordentligt! :) Nu blev det ett himla långt inlägg men nu måste jag kila, kjamkjam!
 
 
Såhär känner jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0