4 december 2012

Nu har jag tänt massa ljus i mitt rum och satt på en ljusslinga, jättemysigt. Mitt element är så varmt så det håller på att brinna upp känns det som, men hellre det än kallt denna vidrigt kalla dag. Snart kommer Tobbe hit och vi ska ha en mys tisdag, vi får tyvärr ett litet uppehåll då jag ska pallra mig ner till sporthallen för att träna! Duktiga jag.
Imorgon är det onsdag och ett stort jäkla spanska prov står på schemat 8:20. Hoppas nästan innerligt att det blir någon katastrofal snöstorm och bussarna kör helt vilt så det blir någon timma försening. Eller ska kanske jag bara ska ta fram grejerna och plugga gärnet hela kvällen? Fast näää, håller tummarna på det förstnämna istället.
XOXO! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0