nostalgi

Vad är kärlek?
Hjälp vilken svår fråga .. Men jag försöker. Kärlek för mig är mina vänner och min familj. Innebandy och hästar är också kärlek för mig. Jag har dock väldigt svårt för att bli kär, alltså kärlek på det sättet. Jag har bara varit kär en enda gång påriktigt och då gick jag i trean, men tro mig. Jag var kär. Benen blev spagetti och jag vågade inte prat.a Men men, det var kärlek när jag var liten. Nu är all kärlek mina älskade vänner, familj och intressen. Sånt som står mig nära.
23/3-11

För mer en ett år sen svarade jag på frågan "Vad är kärlek" på min gamla blogg. Känns sjukt att läsa det när jag idag är så upp över öronen kär i min älskade Tobias, och då hade jag ingen aning om vilken känsla det skulle vara. Kärlek för mig är fortfarande mina vänner, familj, Tobias och det som står mig nära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0