kvällstalk

Jag kom på mig själv med att inte ens ha berättat vem JAG är.
Jag heter iallafall Matilda och bor några mil utanför Stockholm i Åkersberga. Här lever jag mina snart 18 vintrar med mina vänner och min älskade pojkvän Tobias. Jag går gymnasiet i Täby, närmare bestämt så börjar jag 2an på Tibble Fristående Gymnasium om snart 2 veckor. På fritiden spelar jag innebandy och umgås med mina vänner, pojkvän och familj - så mycket tiden räcker till alltså.

Finns väl antagligen inte så mycket mer att berätta, allt kommer ju lite eftersom ;) Men hoppas ni fick en bättre bild om vem jag är.



Kommentarer
Postat av: Tette

Åh så kul! :D Hur gick det i ponny SM:et då? Nja jag själv just nu svarar bara på kommentarer, Finns inte så mycket annat att göra den här tiden (01:30) förrutom å lägga sig å sova =P



Hoppas du får en bra torsdag :)

Kram

2012-08-09 @ 01:31:33
URL: http://misstette.blogg.se/
Postat av: Emelie och Moa

Hej hjärtat, vilken underbart fin blogg du har och vilka härliga bilder du tar! :) riktigt inspirerande skall vi säga dig. checka gärna in på våran hälso blogg. Där får du läsa allt ifrån kost, träning, fotografier, musik, mode med mycket mer. Helt enkelt allt emellan himmel och jord. Kram / oss

2012-08-09 @ 15:44:19
URL: http://halsoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0