hell yeah

OMG, jag ska typ vara glad att jag lever idag. Nej men påriktigt, träningen igår.. U S C H.

Men jag och Linda klarade det, vi sprang fucking jävla 4 km. Okej, det gick inte fort, men runt kom vi och fyfan, trodde seriöst jag skulle svimma och spy samtidigt. Men nu ligger jag här i sängen, träningsvärken går inte att undvika men jag är glad ändå! :)

Idag har jag först träffat min efterlängtade Agnes! Vi möttes på en lunchdejt på våran älskade donken, efter det kika vi runt lite i centrum. Fick med mig en kalender och en penna hem, behövligt inför skolan. Måste verkligen börja skriva kalender, så kanske jag hinner plugga till mina kommande prov..
Efter det var jag på möte med kyrkan då jag ska jobba torsdag-söndag, dagtid istället för att vi skulle åkt på läger. Kommer troligen få lika mycket i betalt så jag är happygirl. Sen åkte jag på möte med innebandyn och nu är jag hos Tobbe och åt tidigare en sjukt god middag, typ som tacos fast man har kyckling bitar istället för köttfärs, dögott. ;)



Söt jag var, tandställning och allt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0