dreaming

Drömde en jättehärlig dröm också. Jag befann mig i ett stall med ridkläder och skulle rida min medryttarhäst Kolbeinn, och helt plötsligt var jag anmäld till en 1.30 klass i hoppning. Jag sprang runt för att köpa vita ridbyxor och allt som man har på tävling, det var världens stress och jag skulle försöka lära mig banan. Det var ingen som kunde berätta banan för mig så jag fick själv fota den och sen sitta och nöta in den, och det var hur konstiga vägar som helst haha! Efter ett hinder, en trippeloxer, skulle jag lägga en volt och hoppa det åt andra hållet också. Jag var ruskigt nervös eftersom att Kolbeinn är en islandshäst, okej att han är en duktig hopphäst också men senaste gången jag hoppade bana med honom så slängtravade han, töltade eller bara galoppera jättefort för att han inte kunde gå samlat i galoppen, lilla busfröet. Men så rycker Tobbe till i sömnen och jag vaknar upp.. Ur min dröm.. Så jag hann aldrig hoppa den där 1.30 banan.. Hade varit kul att se hur det hade gått haha.. :)


Kommentarer
Postat av: william & Louise

härlig dröm,3



SV; Vi hade det superorligt:D

2012-08-13 @ 12:50:21
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0